Ajanvarauksen automaatio rakentaa asiakaskokemusta

By Leave a comment
Näyttökuva-2016-04-14-kello-22.53.18-813x590

Asiakkaiden tavoittaminen on usein melkoista taiteilua. Asiantuntija- tai esimiestason työtä tekevien päivät kuluvat palavereissa, eikä puhelimeen ehditä vastata. Sähköposteihin reagoidaan, kun juostaan seuraavaan palaveriin tai vasta iltasella. Omassa sähköpostilaatikossani ensimmäinen ruuhkahuippu ajoittuu klo 16-18 välille ja iltavuoro aktivoituu klo 21 jälkeen.

Kun asiakas vastaa yhteistä projektia koskevaan tapaamistiedusteluun samalla katsoessaan Kymppiuutisia, haluan tehdä asiat mahdollisimman helpoksi.

Easy Scheduler on työkalu, jolla asiakas voi vahvistaa tapaamisajan yhdellä klikkauksella. Näin saadaan kalentereiden yhteensopivuuden pallottelusta pari työvaihetta pois. Pieni pala automaatiota helpottaa yhteydenpitoa.

Tällaiset asiat ratkaisevat sen, reagoiko asiakas juuri minun sähköpostini. Kun erilaisten aikataulutussovellusten käyttö kasvaa, ei perinteisiin ”tässä mun ajat sopiiko näistä sulle joku” lähestymisiin reagoida, tai niihin reagoidaan viimeisenä.

Nykyaikaiseen markkinointiin kuuluu se, että yrityksen asiantuntijoiden osaaminen nostetaan esille sosiaalisessa mediassa sisältöjen avulla. Entäpä jos asiakkaille mahdollistetaan suora pääsy asiantuntijan puheille suoran kalenterivarauslinkin kautta? Voisiko sisältömarkkinointi kääntyä näin nopeammin myynniksi? Rohkaisen kokeilemaan: lisää vain Easy Scheduler –linkki digitaaliseen viestintään.

Leave a Reply

Your email address will not be published.